Sunday, July 11, 2010


今天心情很好一下. 都拜他所赐 !

男人刚刚告诉我:虽然今天你不在我身边,但是只要我一想到昨天我们在一起的时光是多么的快乐,我都会咪咪微笑..因为做每件事都有想起对方..我不知道自己怎样去形容爱你的感觉,我就是爱你,老婆..

你的爱你的真心,我全都看见..
你的细心更让我感动并记在心里 :)


其实,我很容易吃醋..
吃醋也不就是因为在乎吗?我还真的不大喜欢任何女生接近他,除了我认识的女生.. 我懂我自私. 我就是自私. 因为他只属于我.

也许我看起来什么也没有. 但是, 我有一个别人没有的东西. 那就是幸福, 快乐, 最重要的是.. 我拥有他 ,那个唯一的他 !


I'm so lucky that i met one who treat me with all his heart ..He's the only one would cheerish and colour my life .. He always says and did something that i never expect and let me touch. :') ♥ ILH ♥
That's my man Travis Lee !

I may not be perfect. But i will try to be perfect just for him.What i say is true from my heart but not sweet words to let you happy ..

No comments:

Post a Comment