Thursday, May 27, 2010



心情平复了点,但心痛的感觉要怎么停止?
我真的不知道,这2天我找他,但是怎么找不到他,难道跟他相遇的宿命注定就是一直等他?
我有主动去找他,但是没人回应我,是他在忙还是他不理我?
他是否忘记了他答应过我不会丢下我一个人?


今天在我的面子书问了大家一个很可爱的问题,
promise is just a lie?
但多数人告诉我的答案是yes..
承诺的背后真的是谎言吗?一旦毁了承诺就变成谎言?
我选择不知道,我选择去相信他,只求他给我的承诺不会是谎言··
我会一直等他 ^^


答案出来了~~~
[10:59:20 PM] 春樹: hey babe
[10:59:26 PM] 春樹: you think too much
[10:59:30 PM] 春樹: even im online
[10:59:36 PM] 春樹: im in class
[10:59:45 PM] 春樹: so can't reply you everytime
[11:00:38 PM] 春樹: silly
[11:01:27 PM] BabeBernice: ^^
[11:01:34 PM] BabeBernice: now you're here.
[11:01:43 PM] BabeBernice: silly is worth too :)
[11:02:08 PM] 春樹: silly babe


又再一次的想太多,到底怎么能不再想太多。。
或许想太多已经成了我的习惯,如果哪一天不再为了你而去想太多,证明了我不再在乎你了,对家人对朋友对爱人也是一样的,我是因为在乎太怕失去你们才会想太多的,原谅我吗?

当你不在线的时候,我会尽量不去想太多··
就算你在线,没过来找我,我也尽量不去想太多。。
你应该是在为自己的学业而奋斗中,所以我会默默为你祈祷,祝福你 ^^

我愿意为你改变我的坏脾气,收敛我的野蛮,尽量不骂粗口,甘心做你背后的小女人 :) 但是我需要时间与支持..

距离应该不是问题,最重要的是只要彼此感受到大家的心意就够了。。
我在这里等你回国,你在外国要好好照顾自己记得别让我担心,我愿意等你回来,或许这就是爱情里面笨笨的我··

从现在开始,我会选择去相信你说的每一句话,
爱一个人是应该去相信··
就算未来得到的是你的伤害,自己也心甘情愿 :)
而且尝试不再去乱想然后一个人落泪,因为你会骂我是笨蛋 :(

We need to look to the future and know that even we think we've seen it all, life can still surprise us, and we can still surprise ourselves. I hope that you can be my future and i hope to be your superb sweetie and sugar rush forever and ever. I hope to take care of you till the end of my life too i love you~ remember to take good care of yourself when I'm not around you k? always catch up with your studies k? don't wish to let anything influence your result. dear, there are more than thousand of words that I want to tell you.. you know me well right..the only thing that I want to let you know is, I love you very very much! I'll never leave you alone…i adore him, i love him. what can i do? i'd do anything for him. cause he's bittersweet. i don't want anyone else..he's just the guy i'm lookin for


私はいつもあなたを愛し,あなたを待って

相信我,我选择等待,
再多苦痛也不闪躲。

No comments:

Post a Comment